Hihetetlenül jól néz ki a versenyautóvá alakított Tesla
Jövőre startol a világ első elektromos GT-versenysorozata, a rajtrácson a Tesla autói sorakoznak majd fel.
Jövőre startol a világ első elektromos GT-versenysorozata, a rajtrácson a Tesla autói sorakoznak majd fel.
Eddig is sokat lehetett hallani arról, hogy a Tesla mennyire biztonságos autó, de ezt most élesben is bizonyította.
Remek látványterv készült a Model S-ről, és reméljük, hogy Elon Muskhoz is eljut.
Két nap alatt közel 600 ezren látták, ahogy a Model S megmenekült a balesettől.
Egy szoftverfrissítésnek köszönhetően még gyorsabban gyorsul a Model S, ami már eddig is a határokat feszegette.
Az olasz Nicola Franceschi az eddigi leglátványosabb munkát hozta össze.
Az amerikai eladási adatok szerint a luxusszedánok között tarolt a Model S.
Egy átlagos autótól is szép teljesítmény, ha már 300 ezer kilométert futott, de egy elektromos autótól ez igazán megsüvegelendő teljesítmény.
Lassan annyi bosszúságot okoz a Teslának ez az önvezető mód, hogy, lehet jobb, ha nem is lenne. Akár ők a hibásak, akár nem, balhé van belőle. A mostani eset pont ilyen.
A kibővített, 100 KWh-s akkumulátorcsomaggal megérkezett Model S hihetetlen, 2,5 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes. De ez vajon mire elég?
A rengeteg győztes utcai gyorsulási futam mellett nem mindenre jó egy Tesla sem. Versenypályán például elég hamar kifekszik.
Remek látványterv készült arról, milyen lenne egy igazán dögös kupé a Model S-ből.
Az eddigi legvadabb optikai tuningot húzták a kocsira. Más kérdés, hogy nehéz róla eldönteni: ez most akkor szép vagy csúnya?
A rendőrség szerint nem a Model S sofőrje, és nem is a benne dolgozó rendszer volt a hibás.
A kamion gyakorlatilag letépte az autó tetejét.
A brit Voltes Design egy Model S-t szabott át, ami nagyon jól áll az autónak.
Mondjuk úgy, hogy mostantól a temetés is környezetbarát lesz.
A francia pár egy Model S-t szeretett volna venni. Most már nem szeretne annyira.
A felvételen jól látszik, az autó nem reagált az előtte lévő akadályra. A kínai sofőr autójában 2 millió forintos kár keletkezett.
Jó ötletnek tűnik társasjátékozni, olvasni vagy akár aludni a vezetőülésben, de azt nem szabadna elfelejteni, hogy a rendszer még erősen béta verzióban működik, vagyis folyamatos felügyeletet igényelne.